Ha vezetsz filofaxot, bizonyára előbb-utóbb elkezded itt vezetni a költségeidet is (hacsak nincs már máshol vezetve kialakult és bevált rendszered)
Régebben nem vezettem a kiadásaimat -igyekeztem fejben tartani és a legtöbb a helyi boltban ment el meg a rezsire, így nem volt túl nagy változatosság sem. Utóbbi időben többféle boltban kellett vásárolnom tervezett és ad hoc jellegű kiadások kapcsán és fontossá vált, hogy le is írjam, mit is hol vezetek (már csak azért is, mert a bankom beújított és már nem tudom online elérni a számlámat, ezért nem olyan egyszerű megnéznem, mire költöttem és mennyi pénzem van még).
Ezeket az opciókat próbáltam ki eddig a költségek követésére:
Költségtervező kiegészítő lapokat is lehet kapni filofaxhoz, de ahogy néztem a beosztását, nekem nem állna kézre, más oszlopokra lenne szükségem és az oszlopszélességek se lennének jók.
Szóval meglévő papírokat használtam fel.
Egyik az ún ajándéktervező lap, aminek pont jó a beosztása nekem. Ugyanis szükségem van ezekre az oszlopokra:
- dátum
- kiadás oka, bolt neve (ide írom azt is, mire költöttem, ha nem egyértelmű)
- összeg
- mennyi maradt a számlámon (csak ezresek, azaz két számlegy maximum)
Amint látszik is, ehhez tökéletes az ajándéktervező lap újrafunkcionálása.
Bevált, de nem volt itthon elég ilyen lap, ezért készítettem saját táblázatot is sima vonalas papírra:
A felosztás, azaz az oszlopok száma és mérete ugyanaz.
Nem volt nehéz bevonalkázni és egy ilyen lap akár két hónapra is elegendő (attól függ, hány helyen vásárolok egy hónapban), szóval számomra teljesen bevált.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: