Nekem rendszerint több boltba is be kell néznem előbb-utóbb, azokból több mindent is venni, ezért fontos volt a megfelelő teendő- illetve bevásárlólista. Lényegében ugyanaz, mert ha elindulok egyszer vásárolni, akkor rendszerint ügyintézéseket is beiktatok és ezeket is itt rendszerezem hely szerint (közeli városközpont, másik csomópont, messzebbi bolt és környéke, belváros, stb)
Erre is többféle opciót kipróbáltam már:
Egyelőre számomra ez utóbbi vált be: ha mennem kell egy nagyobb csomópontra, vagy egy napon belül kellene több, közeli helyen intézkednem, vásárolnom, akkor ezzel könnyen átlátom, hova és mennyi dologért kell beugranom. Kis méretű, ha kell, egy lapot elég kikapnom a filofaxból és zsebre vágnom, nem többet.
+1
És egy ötlet, amit a facebookos filofax csoportban mutattak: post-ites bevásárlólisták. Mióta tudom, hogyan kell helyesen használni a post-iteket, azóta nekem is működik! És milyen hasznos: egyrészt mindig sok helyre kell mennem pár vagy sok dolgot megvenni, megnézni, elintézni, másrészt így jól elkülönülnek a listák és ha kell, magammal is vihetem a filofax nélkül is bármelyiket -és mehet a helyére a következő lista azaz post-it.